Imprimare

(P) Japonezele continua sa castige teren

26 Aprilie 2010.

      In Iasi, dintr-un total de 171 unitati inregistrate in primele doua luni, cele mai multe au fost vandute de producatorul national, urmat de Honda in topul marcilor de import, cu 18 unitati.

      Pe plan local s-au vandut in luna februarie 93 de autoturime, cu 15 unitati mai mult decat in ianuarie, dar cu mult mai putin fata de februarie 2009 cand s-au vandut 220 de autoturisme in Iasi. Producatorul local Dacia a inregistrat 18 autoturisme vandute, cu 3 unitati mai mult decat in ianuarie. Topul marcilor de import se prezinta in felul urmator: (I) Toyota cu 10 unitati vandute, (II) Peugeot & VW cu cate 9 unitati fiecare, (III) Honda cu 8 unitati vandute, (IV) Renault - 7 si (V) Skoda cu 6 unitati. In ceea ce priveste cota de piata din totalul vanzarilor de pe piata locala a acestei luni, situatia este urmatoarea: Dacia – 16,12%; Toyota – 10,75%; Peugeot & VW – 9.67% si Honda 8.60%.  „Ne bucuram sa vedem ca in aceasta perioada clientii analizeaza mai atent intreg pachetul de servicii pe care il primesc odata cu achizitionarea unui automobil. Cum la baza filosofiei noastre exista doi piloni „Imbunatatire continua” si „Respect pentru oameni”, utilizatorii de Toyota si Lexus sunt singurii in masura sa aprecieze daca am reusit intradevar sa fim mai buni si sa progresam in calitatea serviciilor chiar in aceasta perioada dificila. Cu siguranta cei care ne trec pragul observa deschiderea, transparenta si profesionalismul angajatilor nostri care beneficiaza permanent de instruire din partea producatorului. Incepand cu ianuarie 2010 am extins garantia integrala la 5 ani sau 160.000 de km, ceea ce face ca autoturismele Toyota si Lexus sa aiba cea mai completa garantie din domeniul auto: ganditi-va ca bucsele, injectoarele, discurile de frana sunt in garantie 160.000 km, aceasta fiind cea mai buna dovada a fiabilitatii autoturismelor pe care le comercializam. Campaniile de service si vanzari pe care le-am derulat in ultima perioada si care mai au inca valabilitate, preturile corect pozitionate atat la vanzari cat si post-vanzari , au fost gandite respectand feedback-ul pe care il aveam deja de la clientii nostri si acest lucru a dat roade. In orice actiune pe care o intreprindem punem clientul pe primul loc si acest lucru nu poate decat sa ne aduca multumire si rezultate. ”  a declarat Gabriel Manolache, Director General Toyota Iasi.

Facebook
Twitter
RSS