Imprimare

[Foto] Primele imagini si informatii oficiale cu BMW X1 facelift

03 Mai 2012.

bmw-x1

     BMW X1 a primit un facelift pentru a-si imbunatati pozitia pe piata. SUV-ul compact din Munchen este disponibil alaturi de motorizari noi, o transmisie automata cu opt trepte si liniile de design xLine si Sport Line, care ofera posibilitati suplimentare de personalizare.

     BMW X1, mezinul gamei de SUV-uri din Munchen, a primit un facelift subtil. Acesta include atat imbunatatiri la capitolul design, cat si noutati tehnologice. BMW X1 facelift va debuta comercial in toamna acestui an, preturile pentru piata din Romania urmand sa fie anuntate ulterior. Pana atunci, putem sa admiram modificarile estetice aplicate interiorului si exteriorului lui X1. Modelul are o parte frontala diferita, marcata de patru linii care se intalnesc deasupra placutei de inmatriculare, care formeaza un X. Astfel, X1 se incadreaza din punct de vedere estetic in gama de SAV-uri de la BMW. Posteriorul lui X1 prezinta si el o forma diferita, fiind modificata bara de protectie spate.   Interiorul lui BMW X1 facelift vine si el cu cateva schimbari, consola centrala fiind orientata mai mult inspre sofer, amintind de modelele mai vechi din gama BMW. Sistemul iDrive are un nou afisaj, iar intregul habitaclu se bucura de materiale noi. in ceea ce priveste spatiul si dimensiunile, BMW X1 a ramas neschimbat odata cu facelift-ul. Cei de la BMW au introdus liniile de design in gama X1, o noutate pentru portofoliul lor de SAV-uri. Gama de linii de design a debutat odata cu noul Seria 1, dupa care a fost introdusa ulterior pe noul Seria 3. in cazul lui X1, vorbim de BMW xLine si BMW Sport Line, pe langa "traditionalul" pachet M Sport.

     BMW X1 facelift este oferit in compania a cinci motorizari diesel si a trei motorizari otto. SUV-ul din Munchen dezvolta intre 116 si 245 CP, fiind disponibil acum in compania unei noi motorizari entry-level si a unui diesel mai puternic. Versiunea sDrive16d este noua motorizare de debut in gama X1, in timp ce versiunea xDrive23d ii face loc mai puternicului xDrive25d. Cel mai puternic diesel din gama X1, xDrive25d, este echipat tot cu doua turbine si are tot o cilindree de doi litri, dar dezvolta mai multa putere decat versiunea precedenta, oferind 218 CP. Transmisia automata ZF cu opt trepte este oferita pentru patru motorizari din gama X1: 20i, 28i, 20d si 25d. in raport cu versiunile precedente echipate cu transmisie automata, aceasta este cu pana la 0.9 litri la suta mai economic la suta de kilometri.

     Pe langa modificarile aplicate sistemului iDrive, BMW X1 primeste sistemul Auto Start-Stop si pentru modelele echipate cu transmisia automata. Totodata, sistemul ECO PRO isi face debutul in gama X1, acesta putand fi activat sau dezactivat prin apasarea unui buton de pe consola centrala. Odata activat, modul ECO PRO modifica raspunsul la acceleratie si regimul de schimbare al transmisiei automate. Pe langa asta, sistemul schimba modul de functionare al componentelor auxiliare electrice pentru un randament maxim. Printre acestea enumeram sistemul de climatizare, sistemul de incalzire al scaunelor si chiar sistemul de incalzire al oglinzilor laterale. Un indicator special amplasat intre ceasurile de bord ii transmite conducatorului auto cat de eficient este modul sau de condus si de autonomie a castigat de la ultima alimentare. Linia de echipamente optionale a lui X1 este la fel de bogata ca la inceput, clientii avand la dispozitie aplicatii pe internet, sistem audio Harman Kardon, asistent faza lunga, faruri xenon adaptive, camera pentru marsarier si multe altele.

Sursa : www.automarket.ro

untrr magazin online piese auto si accesorii auto tuning autolux magazinul de piese auto motorvip
Facebook
Twitter
RSS