Imprimare

Studiu: Romanii prefera masinile nemtesti

16 Decembrie 2011.

vw-cars-building

     Clientii romani inca prefera autoturismele producatorilor germani fie ca este vorba de achizitii noi sau second hand, se arata intr-un studiu de piata ce a avut ca subiect piata auto din tara noastra.

     Romanii prefera in continuare autoturismele fabricate de catre producatorii germani. Atat masinile noi cat si cele second hand sunt plasate pe primele 3 locuri in topul achizitiilor viitoare, conform unui studio realizat de compania de cercetare de piata Daedalus Millward Brown.   Volkswagen este de departe autoturismul preferat al romanilor, 36.8% dintre respondentii studiului indicand aceasta marca drept principala optiune de achizitie. Tot o marca germana ocupa si locul al doilea in topul intentiei de cumparare, 23% dintre cei care doresc o masina noua sau second-hand in perioada imediat urmatoare aleg Opel. Pe locul al treilea se situeaza marca BMW cu 18.7%.

     In urma studiului s-a constatat ca masinile germane se afla si in topul detinatorilor de masini second hand. Majoritatea sunt produse dupa anul 2000 si parcurg peste 10.000 km anual. O alta concluzie a studiului este ca tinerii cauta cu precadere autoturisme second hand in mediul online si targuri auto, in timp ce persoanele mai in varsta apeleaza la parcurile auto si anunturile in ziar.   Studiul a fost realizat in perioada mai-octombrie 2011, pe un esantion reprezentativ din punct de vedere demografic de 26.525 respondenti cu varsta de peste 18 ani. Metoda de cercetare folosita a fost sondajul online.

     In urma rezultatelor obtinute, s-a constatat ca intentia de cumparare in perioada analizata vis-a-vis de anul 2010 a inregistrat o crestere semnificativa de 15% in cazul autoturismelor second hand, in timp ce intentia de cumparare a unei masini noi a inregistrat o scadere de 10% fata de anul precedent.

Sursa : www.voom.ro

untrr magazin online piese auto si accesorii auto tuning autolux magazinul de piese auto motorvip
Facebook
Twitter
RSS