Indicatoare de avertizare
Panouri suplimentare pentru trecerea la nivel cu o cale ferata
Este montat inaintea trecerii la nivel cu calea ferata. Primul panou (cel cu trei benzi) se monteaza la 150 m de calea ferata al doilea (cel cu doua benzi) - la 100 m iar ultimul (cel cu o singura banda) - la 50 m de calea ferata. La intalnirea indicatorului cu trei benzi conducatorul auto este obligat sa reduca viteza. La intalnirea ultimului indicator cel cu o singura banda conducatorul auto nu mai are voie sa execute nicio manevra (depasirea oprirea stationarea mersul inapoi intoarcerea). In oras din cauza conditiilor de trafic nu se instaleaza decat cel de-al treilea panou.
Panouri suplimentare la nodurile rutiere de pe autostrazi
Panourile din imagine se monteaza la 300 m (primul panou) 200 m (al doilea panou) si la 100 m (al treilea panou) de urmatoare bifurcatie de pe o autostrada.
Trecere la nivel cu o cale ferata simpla fara bariere
Amplasate la 6-10 m de trecerea la nivel cu o cale ferata simpla fara bariere indicatoarele obliga conducatorul de vehicul sa opreasca in locul cu vizibilitate maxima dar fara a depasi acest indicator pentru a se asigura ca nu se apropie niciun tren.
Trecere la nivel cu o cale ferata simpla fara bariere
Amplasate la 6-10 m de trecerea la nivel cu o cale ferata simpla fara bariere indicatoarele obliga conducatorul de vehicul sa opreasca in locul cu vizibilitate maxima dar fara a depasi acest indicator pentru a se asigura ca nu se apropie niciun tren.
Trecere la nivel cu o cale ferata dubla fara bariere
Amplasate la 6-10 m de trecerea la nivel cu o cale ferata dubla fara bariere indicatoarele obliga conducatorul de vehicul sa opreasca in locul cu vizibilitate maxima dar fara a depasi acest indicator pentru a se asigura ca nu se apropie niciun tren.
Trecere la nivel cu o cale ferata dubla fara bariere
Amplasate la 6-10 m de trecerea la nivel cu o cale ferata dubla fara bariere indicatoarele obliga conducatorul de vehicul sa opreasca in locul cu vizibilitate maxima dar fara a depasi acest indicator pentru a se asigura ca nu se apropie niciun tren.